Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Bir Banyo Macerası

78/2 tertip bahriyeliyim.

Acemi birliğine geleli 1 ay olmuş, daha banyo nedir, banyo nerededir bilmiyoruz. Aylardan Temmuz. 1 Aydan beri eğitim yapıyoruz elbise artık terden kalıp haline gelmiş üstümüzden çıkarınca bile şekli bozulmuyordu. Bir gün çavuş geldi, hadi hazırlanın hamama gidiyoruz, dedi. Ulan bizdeki sevinci göreceksin havalara uçuyoruz. Herkes hazırlandı sabunlar havlular filan, düştük yola. Hamamın önüne geldik. Koca alayda 5000 asker var, hepsi aynı gün mü hamama getirilir? Sıra bizim bölüğe geldi. Çavuş, "5 dakikanız var fazla kalanı cezalandıracağım", dedi. Biz bir sevinçle girdik içeri. Ben boş bir kabin buldum suyu açtım, e bu su soğuk akıyor. Aradan 1 dakika geçti, şimdi de çok kaynar akıyor.

Ben ikisinin arasını bulup sadece saçlarımı ıslatabilene kadar 10 dakika geçmiş. Baktım banyo yapmak mümkün değil, bari dedim ceza yemeyelim. Çıktım dışarı, bir de ne göreyim: Bütün bölük beni bekliyor! Çavuş beni görünce, "gel gel biz de seni bekiyoruz", dedi. Hemen orda 100 şınav çektirdi. Ondan sonra bütün bölüğe istikamet tören alanı marş marş yat, sürün. Allah senin cezanı vermesin çavuş gibi! Adamlar zaten ıslak üstüne bir de tozun toprağın içinde süründük mü benim yüzümden... Banyo yapmasak bu kadar kirli değildik zaten. Ama Allah razı olsun, arkadaşlarım yüzüme karşı tek söz söylemediler bu konuda. Sadece bi kaç gün kulaklarım çınladı o kadar.

İsimsiz, askeranilari.com sitesinden alıntı

Zİyaretçİ Sayısı