Bu sitenin çıkış noktası umut. Bu ülkeye barış gelecekse herkesin ama herkesin emek vermesi gerektiğine inanıyoruz. Farklı seslere kulak vermenin, paylaşmanın ve konuşmanın vicdanları dirilteceğini umuyoruz. Yaşadıklarımızı paylaştıkça beylik ezberler yerini gerçek insanların yaşadığı gerçek sorunların tartışılmasına bırakacak.

Asker olarak doğulmuyor, bizlere nasıl asker olunduğunu anlatmanızı bekliyoruz.


*Facebook'ta "Askerler Anlatıyor" sayfasına üye olabilirsiniz: Tıklayın

Valla Tam 12'sinde Oradaydım!

5 ay 5 gün yaptım ben askerliği. Kısa dönem yani. 12 Aralık'ta teslim oldum. Bu tarih nettir. Çok önceden bilinir. Çok önceden derken, gerçekten çok...yıllar öncesinden. Kış dönemi kısa dönem askerlik yapacak herkes 12 Aralık'ta teslim olur. Hakikaten teslimiyettir. Neyse...

Kışladan içeri girip,saatlerce ayakta bekledim. Hadi diyelim bir sandalyede oturarak, saatler süren ve elbette uyutmayan bir yolculuğun ardından. Öğle yemeği zordu, azdı. Çünkü henüz kazanlar ona uygun hale getirilmemişti. Akşam yemeği zordu, azdı. Yine aynı kazanlar...Henüz yeni gelecekler için hazır değillerdir,daha bir çok şey gibi. Ve şimdi yeniden:

12 Aralık'ta teslim oldum. Bu tarih nettir. Çok önceden bilinir. Çok önceden derken, gerçekten çok...yıllar öncesinden.

Böyle başlayan bir askerlik gerçekten kısa sürebilir mi?

İsimsiz, bize ulaşan eski asker

Zİyaretçİ Sayısı